Pages

Thursday, August 6, 2009

sedih....

bila aku mengetahui hal sebenarnya, dan tempatku lah dia mengadu, aku jadi sedih, sering kali dia sedih mengingatkan orang tersebut....nak tegur orang tu, tp mana aku ada kudrat nak wat semua tu?aku bukan lah orang yang banyak pengalaman tentang itu...aku hanya pendengar setia seperti yang dia sedia maklum...kearana sebelum ni, dia yang menjaga aku, dia yang guide aku supaya berhenti untuk itu, biarlah kita hidup dengan diri kita, kerana ALLAH sentiasa bersama-sama umatnya...biar la kita hidup tanpa orang itu, jika orang itu hanya tahu mempermainkan dan memperbodohkan kita..sedang kita baik dan setia menunggu orang itu, orang itu suka hati nak berbuat apa-apa pun sedangkan orang itu tahu bahawa dia tidak suka orang itu berbuat demikian....bila dia mengetahui, dia sering sedih dan sering menitiskan air matanya...sedih bila orang itu berbuat demikian pada dia kerana dia lah tempat aku share semua masalah aku bila aku melangkah ke alam universiti yang banyak cabaran ini....dia lah yang banyak mengajar n menasihatkan aku supaya aku tidak meneruskan hbgn itu apabila dia melihat aku sentiasa sedih dan tiada senyuman hadir di hari-hari yang ku lalui...
i hope that person will recognize what is his/her fault and will not do the same thing to the other people that will life together soon....
and i hope and i wish to dia, dont think anymore and ignore that person, that make u sad always...i'm at your back to support u what u did or what will u do soon.....

No comments: